Otsikko ei vastannut käsitystäni kinkusta. En tiedä mistä kohtaa pala oli leikattu. Kalvojen poiston jälkeen suolasin about 10 palana. Näitä ei voinut niputtaa yhteen paistoa varten. Leikkasin isommat palat auki pitkittäin, täytin dijonilla jne, ja käärin pekoniin yksitellen. Ihan jeppis tuli näinkin uunissa.